مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 04:522019-11-13فرهنگي

از برگزاری مراسم اختتامیه هفته مازندران تا اهدای نشان هنری به خشرو


مراسم سالروز تولد نیما یوشیج شاعر بلندآوازه مازندرانی و پدر شعر نو امشب همزمان با مراسم اختتامیه هفته مازندران، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اقشار مختلف هنرمندان و مردم استان در ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم سالروز تولد نیما یوشیج شاعر بلندآوازه مازندرانی و پدر شعر نو همزمان با مراسم اختتامیه هفته مازندران، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اقشار مختلف هنرمندان و مردم استان در ساری برگزار شد.

    هفته مازندران که امسال به ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ستاد بزرگداشت این هفته با برنامه های فرهنگی مختلف از 13 آبان در سراسر استان آغاز شد،  با برگزاری چند برنامه با محوریت نیما در مراسمی از ساعت 17 تا 20 شب  گذشته به عنوان اختتامیه هفته مازندران در سالن آمفی تئاتر هلال احمر ساری و اهدای نشان درجه یک هنری به استاد ابوالحسن خوشرو انجام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ویژه برنامه های هفته مازندران امسال به صورت گسترده در تمام شهرستان ها طی یک هفته برنامه ریزی و اجرا شد، گفت: در نامگذاری روزهای هفته مازندران، 20 آبان به نام نیما و زبان تبری تعیین شده است و  تمام برنامه های فرهنگی با محوریت نیما و گرامیداشت استاد ابوالحسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری مراسم اختتامیه هفته مازندران تا اهدای نشان هنری به خشرو

از برگزاری مراسم اختتامیه هفته مازندران تا اهدای نشان هنری به خشرو