مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 03:452019-11-13بين الملل

رژیم صهیونیستی وحدت ملی فلسطین را نشانه گرفت


اقدام رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حملات گسترده این رژیم به نوار غزه حمله به تلاش ها برای وحدت ملی در فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العربیه، مشاور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه، اقدام رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حملات گسترده این رژیم به نوار غزه را، حمله به تلاش ها برای وحدت ملی در فلسطین خواند.

محمود الهباشی در تحلیل موج جدید حملات اسراییل به نوار غزه گفت: آنکه تجاوز را آغاز کرد اسراییل بود و آنکه می تواند این تجاوز را به پایان برساند هم اسراییل است، در غزه و تلاش ها برای رسیدن به وحدت ملی در فلسطین را نشانه رفت.

هم زمان بنیامین نتانیاهو و باند نزدیک به او که بر اسراییل حکمرانی می کنند در پی آنند تا از این تجاوز بهره برداری سیاسی کنند.

با این شرایط کسی نمی داند شرایط به کدام سو می رود، به ویژه اینکه تجاوزات اسراییل به نوار غزه همچنان ادامه دارد و هواپیماهایش مثل کلاغ در آسمان نوار غزه گشت زنی می کنند و شهروندان فلسطینی را هدف قرار می دهند.

وی تاکید کرد حتی هدف قرار دادن شهید بهاء ابوالعطاء نیز هدف قرار دادن شهروند فلسطینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی وحدت ملی فلسطین را نشانه گرفت

رژیم صهیونیستی وحدت ملی فلسطین را نشانه گرفت