مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:522019-11-12ورزشي

بنیاد مستضعفان 21 زمین ورزشی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان احداث می کند


مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان احداث 21 زمین ورزشی در استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آرشام هنرکار بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای منزل آب از توابع شهرستان زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان احداث 21 زمین ورزشی در استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اقدام در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توسعه ورزش همگانی و در راستای افزایش زیرساخت های ورزشی نقاط محروم بر اساس تفاهم نامه ای که اولین بار سال 96 میان وزیر ورزش و جوانان و ریاست بنیاد منعقد شد در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس بنیاد مستضعفان 150 میلیون تومان هزینه بابت خرید چمن مسنوعی و وزارت ورزش فراهم سازی و احداث زیرساخت و اعیان زمین های ورزشی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه سال 96 تعداد 6 مورد سهمیه و سال 97 تعداد 15 مورد سهمیه بابت احداث زمین چمن ورزشی در استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده، ادامه داد: با توجه به محرومیت سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 21 زمین ورزشی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان احداث می کند

بنیاد مستضعفان 21 زمین ورزشی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان احداث می کند