مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-12دانش

حواشی یک تحصن سه هفته ای


یکی از دانشجویان دانشگاه تهران در حالی روز گذشته نوزدهمین روز تحصن خود در مقابل کتابخانه مرکزی این دانشگاه را سپری کرد که مسئولان دانشگاه ادعای این دانشجو در خصوص ستاردار شدن را رد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران از اواخر ماه گذشته نسبت به آنچه که از آن به عنوان ستاره دار شدن عنوان می کند با در دست گرفتن پلاکاردی مقابل کتابخانه مرکز دانشگاه تحصن کرده و خواستار روشن شدن وضعیت تحصیلی خود در دوره دکتری شده است.

این دانشجو که در نوزهمین روز تحصن خود قرار دارد رتبه 10 آزمون دکتری سال 98 در رشته حقوق را کسب کرده است اما مدعی است که به دلیل سابقه فعالیت صنفی در دوره دانشجویی به دستور حراست دانشگاه در مصاحبه علمی رد شده است.

در همین زمینه دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مسئله این دانشجو به هیچ عنوان سیاسی نیست.

در واقع او ادعا می کند علی رغم کسب نمره قبولی در دوره دکتری رشته حقوق دانشگاه تهران نام او را به عنوان پذیرفته نهایی اعلام نشده است که البته این ادعا دروغی بیش نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رتبه دانشجویان در آزمون کتبی دوره دکتری تنها معیار پذیرش محسوب نمی شود، گفت: دانشجویان دکتری دانشگاه ها علاوه بر آزمون کتبی در دوره دکتری بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی یک تحصن سه هفته ای

حواشی یک تحصن سه هفته ای