مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:392019-11-12سياسي

پروژه شهیدزدایی جفا در حق خونِ شهدا و مردم است


دبیر کانون منتظران(مهدویت) دانشگاه تبریز با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا گفت:ما دانشجویان مون و انقلابی در برابر جریان شهید زدایی ساکت نخواهیم شد چرا که یکی از اصلی ترین مولفه های تنفس فرهنگی جامعه ایرانی منوط به زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به سیره آنهاست.

- دبیر کانون منتظران(مهدویت) دانشگاه تبریز با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا گفت:ما دانشجویان مون و انقلابی در برابر جریان شهید زدایی ساکت نخواهیم شد چرا که یکی از اصلی ترین مولفه های تنفس فرهنگی جامعه ایرانی منوط به زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به سیره آنهاست.

عرفان خیرخواه فعال دانشجوی دانشگاه تبریز امروز در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در پاسخ به این سوال که فلسفه جریان شهیدزدایی از کجاست و چرا برخی مدیران و مسوولان از این واژه در هراس هستند ؟ اظهار داشت: امروزه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا بر همگان ضروری بوده، برای اینکه امروزه اقتدار کشورمان در حوزه های مختلف به خاطر جانفشانی های آنان بوده است.

این فعال دانشجوی آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین مولفه های تنفس فرهنگی جامعه ایرانی منوط به زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به سیره آنهاست، یادآور شد: مدتی است که جریانی در راستای شهیدزدایی اقداماتی در سطح شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهیدزدایی جفا در حق خونِ شهدا و مردم است

پروژه شهیدزدایی جفا در حق خونِ شهدا و مردم است