مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:162019-11-12فناوري

1521، سامانه ی پرداخت تلفنی برق تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به تشریح خدمات سامانه ی تلفنی 1521 پرداخت و گفت: مشترکان می توانند با دنبال کردن کدهای دستوری از طریق شماره ی 1521 قبوض برق خود را پرداخت کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به تشریح خدمات سامانه ی تلفنی 1521 پرداخت و گفت: مشترکان می توانند با دنبال کردن کدهای دستوری از طریق شماره ی 1521 قبوض برق خود را پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل کاظمی سامانه ی پرداخت غیرحضوری و تلفنی 1521 شرکت توزیع نیروی برق تبریز را راهکاری دیگر برای پرداخت تلفنی صورتحساب قبض برق عنوان کرد.

به گفته ی وی، مشترکان می توانند تنها با داشتن شناسه ی قبض 13 رقمی و یا شماره ی اشتراک برق خود با مراجعه به سامانه ی تلفنی 1521 نسبت به پرداخت قبض برق اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از قابلیت های مهم این سامانه ارتباط آنلاین با سیستم جامع خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تبریز است که امکان خطا در پرداخت دوباره ی قبوض یا وارد کردن شناسه ی پرداخت اشتباه را منتفی می کند.

کاظمی همچنین یادآور شد: این سامانه قابلیت دریافت و همچنین ارسال پیام کوتاه و پست الکترونیکی را داراست و به مشترکان امکان ارسال پیام ها و نظرات خود را نیز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1521، سامانه ی پرداخت تلفنی برق تبریز

1521، سامانه ی پرداخت تلفنی برق تبریز