مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:412019-11-11پزشكي

کنترل دیابت با دستگاه ایرانی تست قند خون


در حاشیه برگزاری سمینار هفته جهانی دیابت در مجتمع بیمارستانی امام(ره)، بیماران ضمن انجام تست ورزش، قند خون خود را با دستگاه ایرانی تست کردند.

- در حاشیه برگزاری سمینار هفته جهانی دیابت در مجتمع بیمارستانی امام(ره)، بیماران ضمن انجام تست ورزش، قند خون خود را با دستگاه ایرانی تست کردند.

امیرکامران نیکوسخن مدیرعامل انجمن دیابت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: کنترل دیابت و دور شدن از عوارض آن، مقدمات و الزاماتی دارد که یکی از مهم ترین آنها، آگاهی از میزان قند خون و تنظیم رژیم غذایی و تحرک بدنی بر اساس آن است.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که دستگاه های تست قند خون، از جمله نیازمندی های یک بیمار دیابتی است تا بتواند به صورت مرتب، از نوسانات قند خون خود اطلاع داشته باشد.

نیکوسخن در خصوص تولید دستگاه تست قند خون در داخل کشور، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد آن هستیم که جوانان ایرانی، تکنولوژی و دانش تولید دستگاه های تست قندخون را در کشور ایجاد کنند و این موضوع می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه های بیماران دیابتی ایفا کند.

وی ادامه داد: این دستگاه، تاییدیه وزارت بهداشت و پژوهشکده های غدد را دریافت کرده است و به همین جهت می توانیم به کیفیت آن اعتماد کنیم و با توجه به اینکه قیمت تمام شده آن برای بیماران کمتر است، می تواند شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل دیابت با دستگاه ایرانی تست قند خون

کنترل دیابت با دستگاه ایرانی تست قند خون