مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 03:472019-11-11ورزشي

آخرن معادله در مورد معاون خبرساز وزیر ورزش/ حرف سلطانی فر «حرف» می شود؟


اگرچه معرفی کاندیداهای فدراسیون والیبال بسیاری توجهات را معطوف به افشین داوری و حضور یکباره او در جمع کاندیداها کرده اما موضوع داورزنی و استعفایی که باید داشته باشد، - به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از؟ به هر حال این هم از راه کارهای وزارت ورزش بود برای اینکه در فاصله چند روز مانده تا انتخابات 29 آبان ماه فدراسیون والیبال، فشار توجهات منفی از دوش معاونش برداشته شود وگرنه چرا نباید بازگشت داوری به فهرست کاندیداهای فدراسیون والیبال اطلاع رسانی می شد همان طور که کناره گیری او توسط پایگاه خبری وزارت ورزش اطلاع رسانی شد؟! بعد از مخالفت وزیر و اعلام انصراف داوری، او رایزنی های خود را برای ورود به انتخابات آغاز کرده بود و تا اخذ تاییدیه از مراجع ذی صلاح ادامه داد اما ظاهرا برای وزارت ورزش بهتر این بود که بر روی این موضوع سرپوش بگذارد و زمانی آن را علنی کند که هم کار از کار گذشته باشد و هم بتواند به عنوانی اهرمی برای متعادل کردن کفه هجمه ها علیه دیگر کاندیدای والیبال استفاده کند اما موضوع کلیدی در رابطه با وی همچنان باقی است و اینکه داورزنی باید پیش از انتخابات فدراسیون والیبال اعلام کناره گیری کند.

این وعده را شخص مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در گفتگوی هفته گذشته خود با خانه ملت داد و اینکه داورزنی پیش از برگزاری انتخابات فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرن معادله در مورد معاون خبرساز وزیر ورزش/ حرف سلطانی فر «حرف» می شود؟

آخرن معادله در مورد معاون خبرساز وزیر ورزش/ حرف سلطانی فر «حرف» می شود؟