مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:262019-11-10اجتماعي

پایش دیابت و فشار خون شهروندان در فروشگاه های شهروند


مدیرعامل شرکت فروشگاه های شهروند از پایش قند خون و فشار خون شهروندان در فروشگاه های شهروند در هفته جاری و به مناسبت هفته دیابت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سریع القلم مدیرعامل شهروند در نشستی خبری درخصوص مسؤولیت های اجتماعی این سازمان گفت: هفته گذشته جلسه ای در حضور شهردار تهران داشتیم که اشاره کردند که شهرداری تهران محل رجوع افراد و شهروندان است و وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.

مدیرعامل شهروند خاطرنشان کرد: اتفاقا ایشان اشاره کرد که باید بتوانیم خدمت مناسب و در شأن مردم را به آنها ارایه کنیم و ما در شهروند هم همین رویه را در نظر داریم.

وی گفت: تلفیق این موضوع که اینجا را اقتصادی مدیریت کنم یا اینکه با هدف خدمت رسانی به مردم مدیریت کنم کار سختی است اما این را ما در شب عید گذشته تجربه کردیم.

سریع القلم گفت: تمام هم و غم هیأت مدیره و مدیران ارشد ما این است که بتوانیم نقش موثری در بحث های مسؤولیت اجتماعی داشته باشیم.

مدیرعامل شهروند تصریح کرد: ما چند مناسبت ویژه در سال داریم که یکی از آنها ماه رمضان است که ما امسال توانستیم در ماه رمضان روزانه حدود 5 تا 7 هزار افطاری آن هم در شأن مردم ارایه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش دیابت و فشار خون شهروندان در فروشگاه های شهروند

پایش دیابت و فشار خون شهروندان در فروشگاه های شهروند