مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-10اقتصادي

پرو لباس یقه


فرهنگ سازی جهت استفاده از روانشناس، حمایت از تولیدکنندگان پوشاک و خرید قطعی محصولات آنان است.

- تحقق قول و عده ی یک کارآفرین جوان و خدمت جدید و بدون هزینه در محل: پرو لباس یقه فرهنگ سازی جهت استفاده از روانشناس، حمایت از تولیدکنندگان پوشاک و خرید قطعی محصولات آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام یقه، این مطلب را مهندس حسن باغبانیان کارآفرین برتر و مدیر منتخب نمونه ی جوان کشور در سال 1396 اعلام و نقش بخش خصوصی را در ایجاد فضاهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخل بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: با یک ایده ی کاملأ جدید توانسته ایم گام ارزشمندی در حمایت از پوشاک مردانه ی داخلی برداریم که این روند در حوزه ی پوشاک بچه گانه و زنانه نیز طی فازهای بعدی اجرایی می شود.

وی به نحوه ی عملکرد سرویس رایگان پرو کت و شلوار در محل اشاره و تأکید کرد: این سرویس با نام یقه اقدام به انجام پرو رایگان کت و شلوار مردانه در محل می کند که مورد اقبال مشتریان و تولیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

خالق برند یقه ادامه داد: با تماس با شماره ی 1449 و یا ارسال پیامک به 20001449، بدون حتی یک ریال هزینه، در کمال آرامش و در زمانی اندک، حدود 50 دست کت و شلوار در طرح ها، رنگ ها، جنس ها و قیمت های مختلف برای انجام پرو رایگان در محلی که مشتریان محترم سفارش داده اند، با خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرو لباس یقه

پرو لباس یقه