مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:212019-11-10فرهنگي

موزه مکاتب هنری در تبریز ایجاد می شود/ حمایت از تاسیس موزه های خصوصی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از راه اندازی موزه مکاتب هنری تبریز در خانه حریری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

- تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از راه اندازی موزه مکاتب هنری تبریز در "خانه حریری" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی آبدار صبح امروز یک شنبه در جلسه مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ کمال گفت: با عنایت به تصویب کمیته تعیین کاربری بناهای تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ایجاد موزه مکاتب هنری تبریز در خانه حریری با اتمام مرمت و ساماندهی این خانه شرایط برای ایجاد این موزه مهیا شده است.

آبدار افزود: در این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور طرح محتوایی موزه و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در مجموعه فرهنگی باغ کمال تشکیل شد، نقطه نظرات برای راه اندازی هرچه فاخرتر این موزه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه خانه حریری، بعد از طی مراحل قانونی واگذاری به بخش خصوص در قالب موزه مکاتب هنری تبریز مورد استفاده قرار خواهد گرفت ادامه داد: پیرو کاربری تعیین شده برای این خانه، طرح محتوایی این موزه توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مکاتب هنری در تبریز ایجاد می شود/ حمایت از تاسیس موزه های خصوصی

موزه مکاتب هنری در تبریز ایجاد می شود/ حمایت از تاسیس موزه های خصوصی