مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:112019-11-09اقتصادي

برخی دستگاه ها فراقانونی عمل می کنند


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از نامناسب بودن اکوسیستم فضای کسب و کار کشور گلایه کرد و گفت: یکی از دلایل این امر عملکرد فراقانونی برخی دستگاه ها است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از نامناسب بودن اکوسیستم فضای کسب و کار کشور گلایه کرد و گفت: یکی از دلایل این امر عملکرد فراقانونی برخی دستگاه ها است.

کیوان کاشفی در نشست فعالان اقتصادی استان با رییس کل دادگستری کرمانشاه که امروز (18 آبان) برگزار شد، با اشاره به نامناسب بودن فضای کسب و کار در کشور، اظهار کرد: طی حدود 10 سال اخیر که از خارج کشور به شدت تحت فشار بودیم، به جای آنکه در داخل کشور تسهیل گری صورت گیرد، از داخل نیز فشار مضاعفی را شاهد بوده ایم.

وی یکی از مهمترین عوامل این فشارها را قوانین و مقررات دست و پاگیر دانست و تاکید کرد: این عوامل شرایط را برای تولید و فعالیت اقتصادی در کشور سخت کرده است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: مشکل دیگر بدعتی است که طی دو سه سال اخیر در برخی دستگاه های اجرایی فراگیر شده و آن عملکرد فراقانونی دستگاه ها است که از برخی خلاءهای موجود هم استفاده می کنند.

به گفته کاشفی، حجم زیادی از پرونده هایی که بخشی خصوصی در دیوان عدالت اداری تشکیل داده مربوط به همین عملکرد فراقانونی دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دستگاه ها فراقانونی عمل می کنند

برخی دستگاه ها فراقانونی عمل می کنند