مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:322019-11-08سياسي

وحدت تنها راه مقابله با توطئه های استکبار است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان حفظ وحدت و اتحاد میان ملت های مسلمان است.

- آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت در فاصله زمانی دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول بنا بر نقل اهل سنت و تشیع در رابطه با ولادت پیامبر(ص)، یکی از ابتکارات سرنوشت ساز و تاریخی امام بزرگوار بود که بسیاری از توطئه استکبار جهانی را خنثی کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی و راه اندازی جنگ های نیابتی توسط گروه های تروریستی تکفیری و کشتار مسلمانان بوده که تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان حفظ وحدت و اتحاد میان ملت های مسلمان است.

میرعمادی تاکید کرد: استکبار از دل مسلمانان، گروه های تروریستی را به وجود آورد تا میان مسلمانان ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی شود؛ امروز خطری که مسلمانان را تهدید می کند اهل تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی است.

وی با اشاره به برپایی نخستین نماز جمعه توسط پیامبراکرم(ص) اضافه کرد: بیان مقاومت، ایستادگی و تبعیت از ولایت توسط نبی مکرم اسلام در اولین نماز جمعه برای نشان دادن راه سعادت و خوشبختی مردم در طول تاریخ بوده و نمونه اش را در موفقیت، عظمت و عزت مردم به واسطه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت تنها راه مقابله با توطئه های استکبار است

وحدت تنها راه مقابله با توطئه های استکبار است