مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:072019-11-08سياسي

استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان(عج) از وظایف مهم منتظران است


انتظار بهترین عمل و برترین فضیلت ها بوده، بنابراین شناخت حضرت مهدی(ع) و نایب ایشان وظیفه مهم منتظران است.

- استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان(عج) از وظایف مهم منتظران است ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظار بهترین عمل و برترین فضیلت ها بوده، بنابراین شناخت حضرت مهدی(ع) و نایب ایشان وظیفه مهم منتظران است.

آیت الله سید احمد میرعمادی در جشن بیعت و انتظار که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز از بهترین ایام سال است، چراکه با آغاز امامت امام زمان(عج) دورانی شروع شد که متفاوت با دوران گذشته بود.

وی افزود: در طول تاریخ یا پیامبر در میان مردم بود و یا امام معصوم، اما پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) دورانی شروع شد که امام غایب از نظرها است و مردم دوست دار و پیرو ایشان هستند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به وظایف منتظران امام زمان(عج) در دوران غیبت کبری، افزود: انتظار بهترین عمل و برترین فضیلت ها بوده، بنابراین شناخت حضرت مهدی(ع) و نایب ایشان وظیفه مهم منتظران است که خوشبختانه امروز مردم، رهبر انقلاب اسلامی را به عنوان نایب امام زمان(عج) به خوبی شناخته اند.

وی با بیان اینکه کسی که از مسیر ولایت خارج شود، در ضلالت و گمراهی بوده و شقی ترین انسان ها است، محبت و مودت نسبت به حضرت مهدی(ع) را دومین وظیفه منتظران عنوان و تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان(عج) از وظایف مهم منتظران است

استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان(عج) از وظایف مهم منتظران است