مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 06:342019-11-08اقتصادي

بهره برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه گذاری B.O.O


بهره برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه گذاری B.

O.

O، توسط بخش خصوصی آغاز شد.

- ، توسط بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در آیین بهره برداری از نیروگاه های برق آبی مسیر خط انتقال آب شرب ساری و زیست محیطی سد شهیدرجایی محمد حاج رسولیها، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به اهمیت نیروگاه های برق آبی و نیز ظرفیت های این نیروگاه ها در استان مازندران، اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به شروع خوب شرکت آب منطقه ای مازندران در احداث این نیروگاه ها و ضرورت بهره گیری از تجربه و توان بخش خصوصی برای پیشبرد این هدف، گفت: تلاش کردیم مشکلات قانونی پیش رو سرمایه گذاران در این بخش را برطرف و فرآیند آن را تسهیل نماییم؛ به گونه ای که هرماه به جای بحث تخصیص، یک مجوز گذر حجمی آب صادر می کنیم.

حاج رسولیها افزود: در بین نیروگاه های تجدیدپذیر نیروگاه های برق آبی باتوجه به نرخ تضمینی تعیین شده از توجیه بسیار بالایی برخوردار هستند لذا از همه سرمایه گذاران دعوت می کنیم در این کار مهم مشارکت نمایند.

وی، یکی از بحث های مهم استان مازندران را بحث احداث سدها دانست و گفت: باید تلاش کنیم مطالعات طرح های سدسازی تکمیل و اجرای آنها شروع شود و طرح های نیمه تمام نیز تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه گذاری B.O.O

بهره برداری از اولین نیروگاه برق آبی با روش سرمایه گذاری B.O.O