موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 11:042019-11-06اقتصادي

با کوکانی که تحمل باختن در بازی ها را ندارند چگونه باید رفتار کرد؟


یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی گفت: عدم اعتماد به نفس یکی از دلایلی است که باعث می شود کودکان از باختن در یک بازی بسیار ناراحت شوند که والدین می توانند با آموختن اصول تربیتی صحیح این اعتماد به نفس و خودباوری را در کودک افزایش دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی گفت: عدم اعتماد به نفس یکی از دلایلی است که باعث می شود کودکان از باختن در یک بازی بسیار ناراحت شوند که والدین می توانند با آموختن اصول تربیتی صحیح این اعتماد به نفس و خودباوری را در کودک افزایش دهند.

فاطمه حسینی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی کودکان تحمل باختن در بازی را ندارند، دلیل این امر این است که آن ها خودباوری و اعتماد به نفس پایینی داشته و احساس منفی درباره خود دارند که باید تلاش کرد تا اعتماد به نفس آنان بالا برود.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کودکی اینگونه رفتاری دارد که از برد و باخت نگران است او را با خواهر و برادر و همسالانش مقایسه نکنید.

این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی بیان کرد: درباره برد و باخت و اینکه لازم نیست انسان همیشه برنده شود و برد و باخت نوبتی است به او توضیح دهید.

حسینی فر اظهار کرد: هرگز به گونه ای با کودک بازی نکنید که همیشه برنده شود؛ بگذارید گاهی باختن را نیز تجربه کند و در آن زمان برد قبلیش را به او یادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کوکانی که تحمل باختن در بازی ها را ندارند چگونه باید رفتار کرد؟

با کوکانی که تحمل باختن در بازی ها را ندارند چگونه باید رفتار کرد؟