مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-06اجتماعي

آزمایشگاه سیار پژوهش سرای ناحیه دو در روستای سراب قامیش مستقر شد


بمناسبت روز ملی آزمایشگاه و بزرگداشت این روز آزمایشگاه سیار پژوهش سرای این ناحیه در اقدامی نمادین با حضور در مدارس راهنمایی سراب قامیش برای انجام آزمایش های درسی مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از آنجایی که آزمایشگاه مدارس به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان دارد همزمان با هفته آزمایشگاه 11 آبان ماه را به نام روز آزمایشگاه نامگذاری کرده اند.

فعال سازی آزمایشگاه مدارس، آشنایی و تشویق دانش آموزان به انجام فعالیت های آزمایشگاهی، توسعه نقش آزمایش در درک مفاهیم و آموزش مهارتهای عملی از مهمترین اهداف هفته گرامیداشت آزمایشگاه در مدارس است.

پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه دو سنندج از سال 1382 با هدف ترویج و ارتقای امر پژوهش در میان دانش آموزان تاسیس شده و در سالهای اخیر با حمایت و پشتیبانی های ارزنده مدیریت محترم آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و همفکری مدیران مدارس، دبیران و کارشناسان آزمایشگاهی مجرب و توانمند تلاش کرده است در راستای پیشبرد شاخص های عملکردی اولویت دار معاونت آموزشی متوسطه در بخش حلقه های کیفیت بخشی زمینه را برای شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه سیار پژوهش سرای ناحیه دو در روستای سراب قامیش مستقر شد

آزمایشگاه سیار پژوهش سرای ناحیه دو در روستای سراب قامیش مستقر شد