مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 09:172019-11-05اقتصادي

غرس 100 هزار اصله درخت در گردوی اراک تا پایان سال جاری


تا پایان سال جاری بین 50 تا 100 هزار اصله درخت در منطقه گردشگری دره گردو غرس می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در بازدید از منطقه گردشگری گردو اظهار کرد: تا پایان سال جاری بین 50 تا 100 هزار اصله درخت در منطقه گردشگری دره گردو غرس و آب مورد نیاز توسط شرکت آب منطقه ای برآورد و تامین شود.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان نیز موظف است در خصوص جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح های گردشگری در منطقه با جدیت بیشتر اقدام کند.

استاندار مرکزی افزود: ابتدا باید با تامین اعتبار و اجرای کامل زیرساخت ها، جاذبه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

وی به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ماموریت داد که با مدیریت کمیته های زیرمجموعه کارگروه ویژه منطقه گردشگری گردو، نسبت به پیگیری تکالیف دستگاه های ذیربط اقدام کرده و طی چهار جلسه تا پایان سال جاری موضوع بررسی و نتایج حاصله از اقدامات دستگاه های مربوطه مورد پیگیری قرار گیرد.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: اقدامات قابل توجهی در حوزه  آبخیزداری و گردشگری از جمله احداث سیل بندهای متعدد، درختکاری و ساماندهی  رود خانه فصلی و تفرجگاه ها صورت گرفته و برای اجرای طرح های گردشگری در محدوده 80 هکتاری ورودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 100 هزار اصله درخت در گردوی اراک تا پایان سال جاری

غرس 100 هزار اصله درخت در گردوی اراک تا پایان سال جاری