مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-05اقتصادي

یکی از اهداف طرح نظام نوین کشاورزی، تقویت فعالیت های مشارکتی است


مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: تجهیز مرکز جهاد کشاورزی، اجرای طرح پهنه بندی و استقرار مدیریت دانش و تقویت فعالیت های مشارکتی از اهداف سه گانه طرح نظام نوین ترویج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لاله بشیرزاده اظهار داشت: ترویج و آموزش کشاورزی نوعی آموزش غیر رسمی به روستاییان و علاقه مندان به کشاورزی برای آشنایی و استفاده از فناوری های نو جهت افزایش تولید و بهره وری و درآمد و ارتقای سطح زندگی تولیدکنندگان کشاورزی و رسیدن به اهداف توسعه کشاورزی و روستایی است.

درواقع ترویج نوعی مداخله گری ارتباطی حرفه ای است که توسط یک نهاد به منظور ایجاد تغییرات داوطلبانه رفتاری در کشاورزان با فرض داشتن منافع جمعی یا اجتماعی بنا می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مشارکت دادن مردم و جوامع روستایی در امور تولیدی و اقتصادی به منظور توانمندسازی اقشار مختلف آن جامعه یکی از چالش های پیش روی حوزه کشاورزی است و کار حوزه ترویج درواقع به نتیجه رساندن این سیاست است برای توسعه پایدار در مناطق مختلف روستایی.

بشیرزاده تصریح کرد: هدف ترویج کشاورزی رسیدن کشاورزی به سطح مطلوب و ارتقاء سطح زندگی کشاورزان به ویژه کشاورزان تهیدست است تا از طریق آشنایی با پژوهش و فناوری به صورت کاربردی بتوانند با افزایش تولید و کاهش هزینه و کسب درآمد بیشتر سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اهداف طرح نظام نوین کشاورزی، تقویت فعالیت های مشارکتی است

یکی از اهداف طرح نظام نوین کشاورزی، تقویت فعالیت های مشارکتی است