مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:282019-11-04سياسي

مقاومت بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار/ رویکرد آمریکا خصمانه است


عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خصومت آمریکا علیه ملت ایران استمرار دارد، گفت: بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار مقاومت و ایستادگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان در سمنان، ضمن بیان اینکه خصومت آمریکا علیه ملت ایران مستمر است و سال های سال تداوم دارد، تاکید کرد: کینه توزی های آمریکا از زمان کودتای 28 مرداد و موضوع کاپیتولاسیون آغاز و دهه ها ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار مقاومت است، ابراز کرد: اگر اراده مستضعفان مقابله با استکباران باشد، خدواند یاری گر این جهادگران خواهد بود و لذا این ایستادگی مردم ایران اسلامی است که پیروزی نهایی را نصیب مان خواهد کرد.

جنایات آمریکا تداوم دارد نماینده زنجان در مجلس خبرگان ضمن اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی در طول دهه های متمادی، تاکید کرد: آمریکا ابتدا با کودتای 28 مرداد و سپس با حمایت طاغوتیان در برابر ایران و مردمش ایستاد سپس در جنگ تحمیلی با حمایت از صدام پایه گذار شهادت 300 هزار نفر و مجررحیت صد ها هزار نفر شد و تا کنون نیز این جنایات ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار/ رویکرد آمریکا خصمانه است

مقاومت بهترین راهبرد در مقابل گستاخی های استکبار/ رویکرد آمریکا خصمانه است