مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:442019-11-03سياسي

شهید قاضی طباطبایی عالمی واقعی و مجاهدی نستوه بود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه شهید قاضی طباطبایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، او را عالمی واقعی و مجاهدی نستوه خواند و افزود: - ایسنا/آذربایجان شرقینماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه شهید قاضی طباطبایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، او را عالمی واقعی و مجاهدی نستوه خواند و افزود: لقب خمینی آذربایجان به حق و به راستی شایسته ی آن شهید والامقام انقلاب اسلامی ست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی خاتمی در آیین گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، بر نقش اساسی مردم آذربایجان و شهر تبریز در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: تبریز همیشه سنگر شهدا بوده و شهر تبریز شهر شهید پروری است.

وی با اشاره به اهمیت واقعه ی 29 بهمن ماه تبریز در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی که در سال 1356 در این شهر رخ داد، افزود: بنابر اذعان اکثریت انقلابیون، حرکت 29 بهمن تبریز، باعث تسریع پیروزی انقلاب اسلامی شد و حداقل 10 سال به زودتر نتیجه گرفتن اعتراضات مردمی ایران در آن زمان کمک کرد.

وی در ادامه با ذکر حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) بر ضرورت ایستادگی مردم در برابر طوفان های فتنه انگیز دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و مردم تبریز را مردمی انقلابی و قدردان نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قاضی طباطبایی عالمی واقعی و مجاهدی نستوه بود

شهید قاضی طباطبایی عالمی واقعی و مجاهدی نستوه بود