مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:392019-11-03اقتصادي

تولیداتی ایرانی همچون «پاکشوما» با «بوش» برابری می کند


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: ما تولیدات خوبی همچون پاکشوما داریم که سهم بزرگی در بازار دارند و دیده شده که با برند بوش برابری می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: ما تولیدات خوبی همچون پاکشوما داریم که سهم بزرگی در بازار دارند و دیده شده که با برند بوش برابری می کند.

غلامرضا رزقیان در گفت وگو با ایسنا، درخصوص منع فروش لوازم خانگی فاقد شناسه از 15 آبان ماه اظهار کرد: در شهریور ماه طی اطلاعیه و مراجعه حضوری به تمام فروشگاه های سطح شهر، آن ها را از خرید و فروش کالای قاچاق منع کردیم و به آن ها گفته شد که در صورت مشاهده کالای قاچاق با پیگرد قانونی مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از 15 آبان ماه واحد بازرسی، اتاق اصناف، صنعت و معدن در این رابطه به بازار ورود پیدا می کنند، این اقدام ، اقدام خوب و مفیدی است، چرا که کالای قاچاق لطمه زیادی به تولیدکنندگان ما می زند .

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: با توجه به این که در فصل پاییز هستیم، طبق سنوانات گذشته تقاضای مردم نسبت به خرید لوازم خانگی افزایش پیدا می کند و امیدواریم که این موضوع باعث رونق کسب وکار فروشندگان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیداتی ایرانی همچون «پاکشوما» با «بوش» برابری می کند

تولیداتی ایرانی همچون «پاکشوما» با «بوش» برابری می کند