مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 01:302019-11-01دانش

دانشگاه صداوسیما 50 سالگی خود را اسفندماه 98 جشن می گیرد


شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برنامه های مراسم 50 سالگی این دانشگاه گفت: قرار است که در اسفندماه امسال سالروز تاسیس دانشگاه صداوسیما را جشن بگیریم، - رییس دانشگاه صداوسیما بیان کرد: اسفندماه امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه است و به همین مناسبت جشنی ویژه با حضور افراد برجسته و صاحب نام برگزار خواهد شد.

شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برنامه های مراسم 50 سالگی این دانشگاه گفت: قرار است که در اسفندماه امسال سالروز تاسیس دانشگاه صداوسیما را جشن بگیریم، البته همه ساله سالروز تاسیس دانشگاه جشن گرفته می شود، اما امسال به خاطر 50 ساله شدن دانشگاه جشن خاص تر و فوق العاده برگزار خواهد شد.

اسفندیاری با اشاره به رونمایی از نشان 50 سالگی دانشگاه صداوسیما در مهرماه امسال همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه درحال تولید فیلم مستند از تاریخ دانشگاه صداوسیما هستیم، همچنین تاریخ شفاهی دانشگاه درحال نگارش است.

رییس دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه در جشن 50 سالگی تاسیس، استادان پیشکسوت، فارغ التحصیلان صاحب نام و بسیاری از چهره های صاحب نام عرصه سینما و تلویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صداوسیما 50 سالگی خود را اسفندماه 98 جشن می گیرد

دانشگاه صداوسیما 50 سالگی خود را اسفندماه 98 جشن می گیرد