مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 21:052019-10-31سياسي

تلاش دشمن برای شله افکنی در مبانی انقلاب


شبه افکنی و زیر سوال بردن مبانی انقلاب اسلامی هدفی است که دشمن را جدی آن را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز باید آگاهی نسبت به تلاش دشمن در این زمینه بالاتر برود و 13 آبان بهترین فرصت است وی ادامه داد: برخی روی شعار مرگ بر آمریکا هم شبهه افکنی می کنند درحالی که این شعار، ریشه قرآنی دارد و باید در فرصت 13 آبان، جهت روشنگری و تبیین موضوع استکبارستیزی تلاش کرد حجت السلام سید محسن محمودی: روز 13 آبان روز دستگیری حضرت امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت تعدادی از دانش آموزان به دست رژیم پهلوی است و باید درباره اسناد 13 آبان بیشتر کار و تلاش کرد.

وی افزود: در جریان تسخیر لانه جاسوسی، مردم ورامین در مقابل سفارت آمریکا حاضر شدند و سند بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید 13 آبان امسال بسیار باشکوهتر از سال های گذشته باشد محمودی اضافه کرد : امروز این باور وجود دارد که هیچ کشوری در دنیا توان برخورد با آمریکا را مانند ایران ندارد.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور عراق و لبنان افزود: فتنه امروز در عراق و لبنان به مانند فتنه سال 88، انقلاب اسلامی و جریان مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای شله افکنی در مبانی انقلاب

تلاش دشمن برای شله افکنی در مبانی انقلاب