مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 14:362019-10-31ورزشي

اسیر اسم و نفرات شهرداری گرگان شدیم/با صبوری پیش می رویم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: راه زیادی داریم تا به جایگاه حقیقی خود برسیم و به طور حتم می توانیم شرایط بهتری را در لیگ برتر رقم بزنیم.

- ایسنا/هرمزگانسرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: راه زیادی داریم تا به جایگاه حقیقی خود برسیم و به طور حتم می توانیم شرایط بهتری را در لیگ برتر رقم بزنیم.

رضا هنگام پور پس از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور، در گفت و گو با ایسنا، افزود: بازی زیبا و دلچسبی از هر دو تیم شاهد بودیم و بازی کردن مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به طور حتم سختی های خود را دارد.

وی با بیان اینکه در لحظاتی از این بازی هیجان بر بازیکنانم غالب شد، اظهار کرد: در پرتاب های آزاد و ضربات پنالتی اشتباهات زیادی داشتیم و قدر موقعیت های خود را ندانستیم.

هنگام پور با اشاره به اینکه بازی کردن در لیگ برتر متفاوت از لیگ های پایین تر است و باید قدر موقعیت ها را بدانیم، اضافه کرد: باید با صبوری مسابقات لیگ برتر را بگذارنیم و رفته رفته عملکردمان را بهبود بخشیم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکن خارجی مان رضایت دارم، خاطرنشان کرد: ویلی تنها دو روز است در بندرعباس حاضر شده و روز به روز بهتر خواهد شد و از عملکردش با توجه به ناهماهنگی ها رضایت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیر اسم و نفرات شهرداری گرگان شدیم/با صبوری پیش می رویم

اسیر اسم و نفرات شهرداری گرگان شدیم/با صبوری پیش می رویم