مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:552019-10-31سياسي

قوانین مصوب تولید اجرا نمی شود


نماینده مردم تبریز در مجلس به لزوم برگزاری کارگاه ها برای یادگیری با مقوله تولید و اشتغال، گفت: ما قوانین مصوب داریم که در راستای تولید و حمایت است که اجرا نمی شود و در مجلس نیز سوال و جواب و استیضاح دارد ولی فیصله دهنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی  امروز در نشست با صنعت گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان شرقی در سفر یک روزه رییس قوه قضاییه اظهار کرد: کارهای انجام شده در قوه قضاییه زمینه اعتماد را بین مردم و تحولات مثبت جدید دیگر ایجاد کرده است.

  وی با اشاره به دو پیشنهاد مشخص، گفت: ضرورت آشنایی بیشتر قضات به مقوله کارآفرینی، تجارت باید باشد زیرا روایت است تجارت گران ابتدا باید فقه یاد گیرند و بعد تجارت یاد گیرند.

  نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره بر اینکه گاها برخی تولیدکنندگان به خاطر نبود اطلاع کافی قاضی از مسائل اقتصادی اول آبرویش می رود و سپس تبرئه می شود، گفت: موارد زیادی بود که یک تاجر مدت ها در زتدان بوده و بعد تبرئه شده است.

  وی به لزوم برگزاری کارگاه ها برای یادگیری با مقوله تولید و اشتغال، گفت: ما قوانین مصوب داریم که در راستای تولید و حمایت است که اجرا نمی شود و در مجلس نیز سوال و جواب و استیضاج دارد ولی فیصله دهنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مصوب تولید اجرا نمی شود

قوانین مصوب تولید اجرا نمی شود