مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 08:092019-10-29اجتماعي

همه خادم الرضاییم...


هرساله با فرا رسیدن دهه پایانی ماه صفر، مشهد رنگ جدیدی به خود می گیرد؛ گویی شهری که یک سال از برکت همجواری با خورشید بهره مند بوده، حالا می خواهد با خدمت به زائران پیاده حضرتش، - حق شناسی و شکرگزاری خود را به نمایش بگذارد؛ این روزها همه مشهدی ها در هر مقام و هر جایگاهی که باشند، خادم الرضا(ع) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه صفر، شاهد تشکیل گروه های مختلف ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی در مسیر جاده های منتهی به شهر مشهد هستیم.

ظرفیت های مردمی در روزهای منتهی به شهادت امام رضا(ع) توانسته با ارائه خدمات به زائران، فرهنگ میزبانی و شوق خدمت را در میان شهروندان و خادمان آن حضرت نهادینه سازد.

آستان قدس رضوی همچنین در این سال ها با تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر و تشکیل کانون خادمیاران رضوی علاوه بر محدوده حرم، در سایر نقاط شهر و جاده های منتهی به مشهد نیز با سامان دهی ظرفیت های مردمی و تعریف پویش های شهری و ملی توانسته خدمات شایسته ای را به میهمانان آن حضرت ارائه کند.

ثبت نام 23 هزار نفر در سامانه خدمت رسانی به زائران پیاده آستان قدس معاون سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در خصوص فعالیت ستاد خدمت رسانی به زائران گفت: امسال بالغ بر 23 هزار نفر با ثبت نام در سامانه جهاد خدمت آمادگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خادم الرضاییم...

همه خادم الرضاییم...