مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 19:102019-10-28سياسي

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار شد


یادواره یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان امشب با حضور پرشور مردم و مسؤولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی امشب در یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در زمانه ای زندگی می کنیم که فضای فرهنگی و اعتقادی جامعه غبارآلود است.

 وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود فضای مجازی امروز تنها در فضای گرگان و ایران زندگی نمی کنیم بلکه فضا جهانی شده و ممکن است جوانان در این فضای غبارآلود راه را گم کنند.

فرماندار گرگان امام حسین (ع) و نبی اکرم (ص) یک هزار و 400 سال گذشته حضور داشتند ارزش هایی را برای ما آوردند، بیان کرد: ما از آن دوران چیزهایی را شنیدیم اما در دوران دفاع مقدس واقعیت هایی را از اقوام، دوستان و هموطنان خود دیدیم که با سبک زندگی و اخلاق اجتماعی که داشتند در زمره شهدا قرار گرفتند.

حمیدی با بیان اینکه چگونه می شود جوانی از همه خواسته های خود می گذرد و برای دفاع از اسلام جانش را تقدیم می کند، افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا آشنایی جوانان با سبک زندگی شهدا است.

وی تأکید کرد: در برگزاری یادواره شهدا باید به  هدف از برگزاری این مراسم ها توجه شود و باید بیندیشیم چه درس هایی را می توانیم از شهدا بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار شد

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار شد