مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 17:372019-10-28سياسي

برگزاری 40 عنوان برنامه در هفته بیسج دانش آموزی


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کردستان، گفت: از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده که 40 عنوان اصلی برنامه در 930 واحد بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عبدی فر امروز دوشنبه 6 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به شعار امسال در هفته بسیج دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی، اظهار کرد: از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

وی افزود: در این راستا 40 عنوان اصلی برنامه در 930 واحد بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کردستان، با اشاره به اینکه شعار سه شنبه هفتم آبان دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری نام گذاری شده، بیان کرد: آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت، قرائت بیانیه، سخنرانی فرمانده واحد در مراسم صبحگاه مدارس متوسط اول و دوم برگزار می شود.

عبدی فر ذکر کرد: چهارشنبه هشتم آبان با شعار دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالت خواهی نام گذاری شده و پدافند غیرعامل و یادآور شهدا در مدارس منتخب اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه نهم آبان با شعار دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی نام گذاری شده است، عنوان کرد: مسابقه دو راهروان شهدای دانش آموزی ویژه گویندگان متوسطه اول، کوه پیمایی دانش آموزان متوسطه دوم، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 عنوان برنامه در هفته بیسج دانش آموزی

برگزاری 40 عنوان برنامه در هفته بیسج دانش آموزی