مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 13:392019-10-26اقتصادي

هنرمندان صنایع دستی لرستان در 23 نمایشگاه ملی شرکت کردند


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: هنرمندان صنایع دستی این استان طی امسال در 23 نمایشگاه ملی شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افشین باباحسینی امروز شنبه در سخنانی از حضور هنرمندان صنایع دستی در پانزدهمین نمایشگاه صنایع دستی همدان خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی همدان با هدف حمایت از تولید داخلی و با حضور هنرمندان و صنعتگران عرصه صنایع دستی سراسر کشور برگزار شد که در همین راستا لرستان نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشت.

وی افزود: لرستان با تبعیت از دوره های قبل با بر پایی 4 غرفه در رشته های طلا کاری و نقاشی روی شیشه، الیاف بافتنی و عروسک بافی، قلم زنی روی ورشو، گلیم بافی، ماشته بافی و سایر محصولات روستایی و عشایری صنایع دستی در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه لرستان از ابتدای سال تاکنون در 23 نمایشگاه ملی و سراسری صنایع دستی شرکت کرده است، گفت: از این پس غرفه شهر ملی ورشو بروجرد به عنوان یکی از غرفه های دائمی لرستان در همه نمایشگاه های سراسری و ملی دایر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان صنایع دستی لرستان در 23 نمایشگاه ملی شرکت کردند

هنرمندان صنایع دستی لرستان در 23 نمایشگاه ملی شرکت کردند