مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:392019-10-26اقتصادي

احتمال خروج صادرکنندگان سوخت از استان های دیگر و ورود به استان کرمان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با تاکید برآنکه به دنبال فراهم کردن شرایط هستیم، اظهار کرد: به دلیل مقرون به صرفه بودن این مهم حتما سرمایه گذران زیادی ورود پیدا خواهند کرد و امکان دارد صادرکنندگان سوخت در استان های دیگر به دلیل بعد مسافت .

- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با تاکید برآنکه به دنبال فراهم کردن شرایط هستیم، اظهار کرد: به دلیل مقرون به صرفه بودن این مهم حتما سرمایه گذران زیادی ورود پیدا خواهند کرد و امکان دارد صادرکنندگان سوخت در استان های دیگر به دلیل بعد مسافت این استان با مرز ادامه فعالیت خود را در استان کرمان انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فضل اله اکبری عصر امروز چهارم آبان ماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با محوریت گازوییل گفت: مجوز صادرات سوخت توسط امور بین الملل وزارت نفت صادر می شود؛ شایان ذکر است که نفت و گاز معمولی و یورو داریم و عمده نفت و گاز در سطح استان کرمان از نوع یورو است.

وی با بیان این مطلب که سه پایانه نفتی در استان کرمان داریم، تصریح کرد: آمادگی همکاری با صادرکنندگان سوخت داریم زیرا یکی از مزایای این صادرات ایجاد اشتغال است.

اما باید مدنظر داشت که سازمان استاندارد و گمرک پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خروج صادرکنندگان سوخت از استان های دیگر و ورود به استان کرمان

احتمال خروج صادرکنندگان سوخت از استان های دیگر و ورود به استان کرمان