مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:072019-10-26سياسي

کارگروه های شورای فرهنگ عمومی سرعین فعال می شوند


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین گفت: به منظور رصد بهتر مسائل فرهنگی و اجتماعی، کارگروه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین فعال می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید دست افشان پیش از ظهر شنبه در ستاد شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین عنوان کرد: با هدف رصد هر چه مناسب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و پیش بینی راهکارهای مناسب، درصدد فعال سازی منسجم کارگروه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین هستیم.

به گفته وی شورای فرهنگ عمومی با توجه به ماهیت ساختاری خود یکی از عالی ترین مجموعه هایی بوده که در حوزه مدیریت مسائل فرهنگی فعالیت می کند تا طبق وظایف تعریف شده برای رفع ناهنجاری و مشکلات موجود در جامعه برنامه ریزی کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین یادآور شد: به منظور توسعه فعالیت شورای فرهنگ عمومی، کارگروه های مرتبط با جوانان، رسانه، گردشگری، مفاخر منطقه و خانواده تشکیل خواهد شد.

دست افشان اضافه کرد: هم افزایی دستنگاه ها به عنوان یکی از مهمترین عوامل رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی قلمداد شده و امیدواریم با جمع بندی و دستیابی به تصمیمات جامع برای برطرف کردن کمبودها با تمام قوا متمرکز شد.

به گفته وی طبق آخرین کارشناسی های به عمل آمده سه حوزه صیانت از طبیعت، توسعه مفاهیم اخلاق اجتماعی و فرهنگ گردشگری نیازمند فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های شورای فرهنگ عمومی سرعین فعال می شوند

کارگروه های شورای فرهنگ عمومی سرعین فعال می شوند