مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 13:012019-10-24دانش

محور توسعه در نظام دانشگاهی تاکید بر پژوهش است


علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره فعالیت های پژوهشی این دانشگاه گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت: کلید اصلی و محور توسعه در نظام دانشگاهی و سازمانی تاکید بر پژوهش است.

علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره فعالیت های پژوهشی این دانشگاه گفت: کلید اصلی و محور توسعه در نظام دانشگاهی به خصوص برای آن دسته از مراکز آموزشی که رابطه تنگاتنگی با صنعت دارند تاکید بر پژوهش است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما با اشاره به اینکه این دانشگاه کاملا وابسته به حوزه صنعت است، ادامه داد: دانشگاه صدا وسیما یکی از دانشگاه هایی است که در این زمینه به نحو بسیار خوبی برای رسیدن به آینده پژوهشی در حوزه رسانه یا تبدیل شدن به مرجعیت رسانه و قطب علمی در کشور به فعالیت می پردازد.

طهماسبی با بیان اینکه معاونت پژوهشی دانشگاه صدا و سیما از سال 97 به طور رسمی آغاز به فعالیت کرده است، تصریح کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه صدا و سیما پس از شکل گیری در جهت ایجاد چند امر مهم از جمله طرح جامع پژوهشی اعضای هیئت های علمی، تشکیل گروه های پژوهشی در دانشکده ها، انجام پژوهش های بنیادی و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور توسعه در نظام دانشگاهی تاکید بر پژوهش است

محور توسعه در نظام دانشگاهی تاکید بر پژوهش است