مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 11:532019-10-24اجتماعي

محوره پاوه به مریوان مسدود شد/ احتمال ریزش کوه در «گردنه تته»


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن محور پاوه به مریوان در «گردنه تته» این شهرستان بدلیل مه غلیظ و نامساعد بودن شرایط جوی و احتمال ریزش کوه خبر داد.

- محوره پاوه به مریوان مسدود شد/ احتمال ریزش کوه در گردنه تته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن محور پاوه به مریوان در گردنه تته این شهرستان بدلیل مه غلیظ و نامساعد بودن شرایط جوی و احتمال ریزش کوه خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص این خبر، اظهار داشت: جاده پاوه به مریوان از طریق گردنه دالانی و تته 108 کیلومتر است، این محور در گردنه تته به ارتفاع 2200متری از سطح آزاد دریا است و با توجه به این تراز هنگام بارش چه برف و چه باران به علت مه غلیظ و عدم دید کافی و نیز خطر سقوط سنگ و ریزش کوه برای رانندگان خطرناک شده و احتمال بروز حوادث ناگوار وجود دارد.

وی افزود: به این علت این اداره به جهت کاهش اثرات اینگونه سوانح طبیعی معمولاً از شروع بارش ها تا پایان آن ها در اوایل فصل بهار اقدام به انسداد محور از سه راهی شهدا می نماید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه ادامه داد: در این مواقع هماهنگی لازم با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد صورت می پذیرد که عوامل راهداری شهرستان سروآباد نیز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوره پاوه به مریوان مسدود شد/ احتمال ریزش کوه در «گردنه تته»

محوره پاوه به مریوان مسدود شد/ احتمال ریزش کوه در «گردنه تته»