مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 06:272019-10-24فرهنگي

نمایش کتاب های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»


نمایشگاهی از کتاب های با موضوع مهارت های زندگی و خانواده با عنوان «زیبا صدایم کن» در کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است - نمایشگاهی از کتاب های با موضوع مهارت های زندگی و خانواده با عنوان زیبا صدایم کن در کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، در این نمایشگاه 62 عنوان کتاب شامل 50 عنوان کتاب فارسی و 12 اثر غیرفارسی با موضوع مهارت های زندگی و خانواده در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

بر اساس این خبر عنوان نمایشگاه برگرفته از نام کتاب زیبا صدایم کن نوشته فرهاد حسن زاده است و علاوه بر این، کتاب های پرنده قرمز ، با چه رنگی دوستت دارم ، روزی که مادرم برمی گردد ، دعا های زمینی پدربزرگ ، میک هارته این جا بود ، WHAT DO YOU WITH A PROBLEM? و something to Thing About از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

نمایشگاه زیبا صدایم کن ویژه ی ماه آبان 1398 در کتاب خانه ی مرجع کانون برپا شده و در کنار آن نمایشگاه رومیزی کتاب های فارسی و غیرفارسی در حوزه کتاب های پژوهشی و نظری با موضوع ادبیات و هنر نیز برپاشده است.

این نمایشگاه تا پایان آبان 1398 روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 پذیرای علاقه مندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش کتاب های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»

نمایش کتاب های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»