مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 04:572019-10-23فرهنگي

چهارمحال و بختیاری در سطح بالایی از شعر و ادب قرار دارد


نویسنده و ناشر کتاب در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی افراد از روی عدم آگاهی فکر می کنند چهارمحال و بختیاری دور از فرهنگ و ادب است در حالی که از نظر شعر و ادب در سطح بالایی قرار دارد.

- علی رحم شایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اهل روستای دزک هستم و در ابتدا به استخدام آموزش و پرورش درآمدم، ولی چندین سال بعد در سازمان غله شهر تهران استخدام شدم.

وی افزود: پس از بازنشستگی به استان بازگشتم تا با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کنم، در حال حاضر 24 سال است مسئول کانون تعزیه استان هستم و توانستم 180 گروه تعزیه در استان را ساماندهی کنم.

شایان در ادامه گفت: از سال 76 مدیرمسئول انتشارات جهانبین فرخشهر هستم و تا امسال 207 عنوان کتاب به چاپ رسانده ام که 11 عنوان آن را خودم نوشتم.

وی بیان کرد: 4 عنوان از کتاب های چاپ شده، مربوط به شعرای استان بوده که 923 شاعر استان را شناسایی، جمع آوری و در کتاب پارسی سرایان بام ایران به چاپ رساندم.

مدیرمسئول انتشارات جهانبین فرخشهر افزود: جلد اول و دوم کتاب پارسی سرایان بام ایران را دو بار به مرحله چاپ رساندم که اکنون این کتاب نایاب است و جلد سوم آن را یکبار و جلد چهارم دو سال گذشته به چاپ رسید.

وی ادامه داد: به دلیل گرانی بودن قیمت کاغذ و هزینه چاپخانه امکان چاپ مجدد کتاب پارسی سرایان بام ایران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری در سطح بالایی از شعر و ادب قرار دارد

چهارمحال و بختیاری در سطح بالایی از شعر و ادب قرار دارد