مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 17:172019-10-22فرهنگي

انگل روی میز نقد


تازه ترین ساخته «بونگ جون هو» که نخل طلایی بهترین فیلم جشنواره کن 2019 را دریافت کرده، در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان نقد و بررسی شد.

- تازه ترین ساخته بونگ جون هو که نخل طلایی بهترین فیلم جشنواره کن 2019 را دریافت کرده، در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان نقد و بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش گلشیری که به دعوت جهاد دانشگاهی و کانون فیلم و عکس دانشگاه اصفهان در این نشست حاضر شده بود، درباره فیلم انگل گفت: این فیلم آخرین ساخته بونگ جون هو فیلم ساز کره ای است و یکی از بهترین کارهای او نیز به شمار می رود.

وی ادامه داد: انگل داستان خانواده ای از طبقه پایین را به تصویر می کشد که می کوشند با نقش بازی کردن و دوزوکلک وارد خانواده ای از قشر متمول شوند اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که همه تصورات را به هم می زند.

این مدرس دانشگاه، با اشاره به اینکه پیش بینی ناپذیری یکی از خصیصه های این فیلم است، خاطرنشان کرد: دیگر مؤلفه مهم فیلم انگل ، تلفیقی بودن آن است.

بونگ جون هو، یک جا از قواعد ملودرام بهره می برد، سپس به سمت کمدی سیاه می رود و در آخر، ویژگی های جنایی را به خود می گیرد و همین تنوع ژانرها، باعث می شود که طیف وسیعی از مخاطبان خاص و عام را شامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگل روی میز نقد

انگل روی میز نقد