مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 22:502019-10-21سياسي

کف و سوت رسانه وهابی برای سرمقاله روزنامه داخلی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، (م.

م) مدیر مسئول یک روزنامه داخلی در سرمقاله ای با اشاره به آنچه وی تبلیغات رسانه ای برای مراسم اربعین خوانده، - این حضرات با همه ادعا و یدک کشیدن عناوین مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه کجا زندگی می کنند؟ با همنوایی با وهابیون و ضدانقلاب چگونه تیشه به ریشه خود می زنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، (م.

م) مدیر مسئول یک روزنامه داخلی در سرمقاله ای با اشاره به آنچه وی تبلیغات رسانه ای برای مراسم اربعین خوانده، نوشت مجموع کسانی که در مراسم مذهبی شرکت می کنند کمتر از 5 درصد جمعیت کشور است! (م.

م) در سرمقاله روز یکشنبه 28 مهرماه این روزنامه با اشاره به برخی نابهنجاری های اجتماعی و اقتصادی، به اکثریت مردم ایران توهین کرده و آنها را دچار بیماری خطرناک بی ایمانی و بی اعتقادی خواند!! به دنبال این سرمقاله، تلویزیون وهابی ایران اینترنشنال وابسته به آل سعود، نیز در کنار مصاحبه ای با صادق زیباکلام ضمن تایید سرمقاله (م.

م) به لجن پراکنی علیه انقلاب و نظام اسلامی و مردم ایران پرداخت.

در حالی امثال (م.

م) و وهابیون آل سعود و سایر رسانه های زنجیره ای وابسته به نظام سلطه که در طول دو هفته برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین سکوت مرگباری در پیش گرفته بودند، اینک از محافل خود بیرون آمده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف و سوت رسانه وهابی برای سرمقاله روزنامه داخلی!

کف و سوت رسانه وهابی برای سرمقاله روزنامه داخلی!