مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:062019-10-20اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی نخستین شهرک سلامت کشور در ساوجبلاغ


پنج منطقه نمونه گردشگری، 6 روستای هدف گردشگری و پیشرفت فیزیکی 60 درصدی نخستین شهرک سلامت کشور در ساوجبلاغ از جمله ظرفیت های گردشگری این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ ظهر امروز در جلسه زیرساخت ها و فرصت های گردشگری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بیان کرد: دو ماده قانونی، دستگاه های دولتی به خصوص شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی را مکلف به ایجاد فضایی برای عرضه محصولات و صنایع دستی می کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: بر اساس ماده 16 قانون بهبود فضای کسب و کار و ماده 11 مشاغل خانگی، شهرداری ها مکلف هستند در ارتباط با صنایع دستی و مشاغل خانگی محیط هایی را ایجاد کنند و در همین راستا شهرداری هشتگرد اقدام به ایجاد 170 غرفه عرضه محصولات و صنایع دستی در این شهر کرده است.

پالیزگیر با اشاره به ظرفیت های گردشگری خوبی که در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد عنوان کرد: پنج منطقه نمونه گردشگری، 6 روستای هدف گردشگری و پیشرفت فیزیکی 60 درصدی نخستین شهرک سلامت کشور در ساوجبلاغ از جمله این ظرفیت هاست.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد: مجوز هتل های چهار و پنج ستاره در کردان صادر شده اما برای تغییر کاربری با مشکلاتی مواجه شده ایم؛ همچنین در روستای نمونه گردشگری سیاهکلان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی نخستین شهرک سلامت کشور در ساوجبلاغ

پیشرفت 60 درصدی نخستین شهرک سلامت کشور در ساوجبلاغ