مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:012019-10-20سياسي

لزوم توجه به وراثت، محیط و تربیت در شخصیت سازی فرزندان


فعال مذهبی، فرهنگی و رسانه ای گفت: سه عامل وراثت ، محیط و تربیت در شکل گیری شخصیت افراد موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی ستاری ظهر امروز در مراسم دهه آخر صفر در هیئت سجادیه، هیئت آزادگان اظهار داشت: روانشناسان زمانی که می خواهد شخصیت کسی را مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند سه عامل را بر روی شخص  مطالعه می کنند که این سه عامل اگر بعنوان یک مثلث بهم پیوسته و به صورت اعلی در شخصی وجود داشته باشد می تواند زمینه درخشش و برجسته و ممتاز شدن را فراهم کند.

وی ادامه داد: محیط، وراثت و تربیت مثلث سه ضلعی است که می تواند موجبات رستگاری فرزندان را فراهم کند البته گاهی یک عامل بر عامل دیگر غلبه پیدا می کند که در تاریخ موارد بسیاری برای آن ذکر شده است.

فعال مذهبی، فرهنگی و رسانه ای بیان کرد: از اول تاریخ بشریت بخواهیم بگوییم می توانیم به داستان هابیل و قابیل اشاره کنیم که از لحاظ وراثت ممتاز بودند و پدرشان پیامبر خدا بود ولی تن به برادر کشی دادند و قابیل هابیل را به قتل رساند و یا فرزندان حضرت یعقوب علیه السلام که با برادرشان یوسف دست عداوت و دشمن زدند با اینکه از لحاظ وراثتی بسیار ممتاز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به وراثت، محیط و تربیت در شخصیت سازی فرزندان

لزوم توجه به وراثت، محیط و تربیت در شخصیت سازی فرزندان