مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:092019-10-20اقتصادي

هدفگذاری برای ساخت و بهسازی 360 واحد بوم گردی در شفت


فرماندار شفت از هدفگذاری برای ساخت و بهسازی 360 واحد بوم گردی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون چهار میلیارد و 460 میلیون تومان تسهیلات جذب و پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی صبح یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شفت در فرمانداری، اظهار کرد: در سال گذشته برای ساخت و بهسازی 360 واحد بوم گردی در شهرستان شفت هدفگذاری و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان شفت در حوزه گردشگری و وجود جاذبه های طبیعی، سیاحتی و زیارتی، افزود: تاکنون برای اجرای طرح های بوم گردی چهار میلیارد و 460 میلیون تومان تسهیلات جذب و پرداخت شده است.

فرماندار شفت در ادامه تأکید کرد: می توانیم از ظرفیت های گردشگری شهرستان شفت در راستای رونق اقتصادی، بهبود معیشت و اشتغال زایی برای جوانان استفاده کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه کشاورزی و صنعت دو ظرفیت دیگر شهرستان شفت برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغالزایی است که باید بدان توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرای باید تلاش مضاعفی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند زیرا میزان جذب این تسهیلات یکی از معیارها و ملاک های ارزشیابی عملکرد دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای ساخت و بهسازی 360 واحد بوم گردی در شفت

هدفگذاری برای ساخت و بهسازی 360 واحد بوم گردی در شفت