مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-18اقتصادي

جلوگیری از تعطیلی 244واحد تولیدی مازندران


ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان مازندران با 194مصوبه از تعطیلی 244واحد تولیدی استان جلوگیری کرد.

- مرکز مازندران، رییس کل دادگستری مازندران در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی دادگستری استان، از تولید و سرمایه گذاری مشروع تاکید کرد و گفت: بانک ها باید حمایت های ویژه ای از تولید و سرمایه گذاری در استان داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه برای راه اندازی مجدد شرکت های صنعتی که به هر دلیلی فعالیت آنها راکد و متوقف است، باید چاره اندیشی شود تا چرخه تولید در استان نباید متوقف نگردد افزود: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مورد حمایت دستگاه قضایی است و باید عملیاتی و اجرایی شود.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: 571نفر در 6ماه امسال به ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان مازندران مراجعه کردند که با برگزاری 272 جلسه و تصویب 194مصوبه از تعطیلی 244واحد تولیدی دراستان، جلوگیری شده است.

حجت الاسلام اکبری گفت: تمهیدات خاصی برای تعیین و تکلیف پرونده های مسن در شعب دادگستری استان در نظر گرفته شده تا از اطاله دادرسی جلوگیری شود.

او افزود: موضوعات افزایش ورودی پرونده ها، اطاله دادرسی و پرونده های مسن همواره مورد تاکید بوده است که با روحیه جهادگونه همکاران قضایی و اداری بزودی شاهد کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی مردم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 244واحد تولیدی مازندران

جلوگیری از تعطیلی 244واحد تولیدی مازندران