مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 05:452019-10-18دانش

سالانه 50 پروژه علمی بین المللی مشترک بین ایران و کشور های خارجی انجام می شود


مسعود صدری نسب رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره مهمترین برنامه های تحقیقاتی شان گفت: - رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم با اشاره به پروژه های تحقیقاتی مشترک گفت: تقریبا سالانه 50 پروژه بین المللی بین ما و کشور های خارجی انجام می شود.

مسعود صدری نسب رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره مهمترین برنامه های تحقیقاتی شان گفت: مرکز مطالعات برنامه های متعددی را با محققان و مراکز تحقیقاتی خارج از کشور دارد.

صدری نسب ادامه دارد: یکی از مهمترین این برنامه ها، برنامه جندی شاپور به عنوان برنامه ای مشترک بین ما و کشور فرانسه است که به واسطه آن سالانه 20 پروژه مشترک بین محققان ایرانی و فرانسوی انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه های دیگر این مرکز از جمله برنامه تحقیقاتی با کشور ایتالیا اظهار داشت: در برنامه ایکارد محققان ایرانی خارج از کشور می توانند طرح پژوهشی مشترکی را با یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های داخلی داشته باشند، همچنین این ظرفیت وجود دارد که طبق درخواست دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، از محققان دنیا که دستاورد جدیدی دارند، دعوت کنیم تا با حضور در دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 50 پروژه علمی بین المللی مشترک بین ایران و کشور های خارجی انجام می شود

سالانه 50 پروژه علمی بین المللی مشترک بین ایران و کشور های خارجی انجام می شود