مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 05:162019-10-18فرهنگي

روایت حمیدحسام از نگاه قیصر امین پور به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس


حمیدحسام در کتاب «در جستجوی مهتاب» روایت و تفسیر جذابی از نگاه قیصرامین پور به موضوع تدریس ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه ها ارائه کرده است.

- حمیدحسام در کتاب در جستجوی مهتاب روایت و تفسیر جذابی از نگاه قیصرامین پور به موضوع تدریس ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه ها ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر -گروه فرهنگ: نشر شهید کاظمی به تازگی کتابی را با عنوان در جستجوی مهتاب منتشر کرده است که شامل گفتگوی بلند حسین قرایی با حمید حسام است.

نام حمید حسام در سال های اخیر بیش از هر چیز با کتاب های آب هرگز نمی میرد و وقتی مهتاب گم شد گره خورده است؛ دو کتابی که برای وی جایزه ادبی جلال آل احمد و تقریض رهبر انقلاب اسلامی را نیز به ارمغان آورده است.

با این همه حسام سال ها پیش از تالیف این دو کتاب به عنوان مدیر بخش ادبیات بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نیز نویسنده و تحصیل کرده در رشته ادبیات و یکی از بانیان ایجاد رشته کارشناسی ارشد ادبیات پایداری در دانشگاه ها برای فعالان این عرصه شناخته شده بود.

حسام در کتاب در جستجوی مهتاب و در بخشی از خاطراتش به روایت های نابی از قیصر امین پور شاعر نام دار معاصر پرداخته است و به نوعی بخشی از مسلک و مرام او را بازگو می کند که بازخوانی آن همزمان با انتشار این کتاب خالی از لطف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حمیدحسام از نگاه قیصر امین پور به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس

روایت حمیدحسام از نگاه قیصر امین پور به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس