مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-16فرهنگي

تاکید فرماندار سقز بر جذب اعتبارات ملی برای حوزه فرهنگ و هنر


شهرستان سقز در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیتهای زیادی دارد و بر برگزاری همایش ها و جشنواره های ملی از جمله تئاتر کُردی می تواند این ظرفیت ها را شکوفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان ظهر امروز در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در سقز، بر تامین اعتبار برنامه های فرهنگی و هنری از محل اعتبارات کشوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و از مسوولان فرهنگی استان خواست پیگیر موضوع باشند.

وی اظهار داشت: 13 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سینما و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان سقز در سال 98 در نظر گرفته شده است.

فرماندار سقز گفت: این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیتهای زیادی دارد و بر برگزاری همایش ها و جشنواره های ملی از جمله تئاتر کُردی می تواند این ظرفیت ها را شکوفا کند.

کریمیان ادامه داد: سقز دارای هنرمندان گرانمایه در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر است و باید در این راستا و در جهت شکوفا کردن برنامه های فرهنگی تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هم در این نشست عنوان کرد: آماده سازی زیرساخت ها یکی از اولویتهاست و در تمام شهرهای استان سالن پلاتو محل اجرای نمایش ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار سقز بر جذب اعتبارات ملی برای حوزه فرهنگ و هنر

تاکید فرماندار سقز بر جذب اعتبارات ملی برای حوزه فرهنگ و هنر