مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-16اجتماعي

کلاهبرداری فیشرها با ترفند نذر اربعین


رییس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص کلاهبرداری و فیشینگ با ترفند جذب کمک های مردمی جهت نذورات اربعین حسینی به افرادی که قصد کمک به مساجد و تکایا برای برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری شهدای کربلا را دارند هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مهدی قاسمی در این خصوص عنوان کرد: هموطنان مراقب فیشینگ از طریق سایت های اینترنتی پرداخت کمک ها و نذورات نقدی باشند.

وی تصریح کرد: بخشی از مردم گرانقدر استان که فرصت و حضور در مسیر اربعین و خدمت به زوار پیاده روی عاشقان اباعبدالله در موکب ها را ندارند یا قصد کمک به مساجد و تکیه ها برای برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری شهدای کربلا را دارند، کمک های خود را بعضاً به شکل اینترنتی پرداخت می کنند.

سرهنگ قاسمی افزود: تعدادی از مجرمین سایبری از احساسات پاک و مذهبی و باورهای دینی مردم در مناسبت های مختلف نظیر همین ایام اربعین حسینی سوءاستفاده کرده و اقدام به طراحی صفحات و درگاه های جعلی نموده و به این شیوه، اطلاعات حساب کاربران کمک کننده را کپی و فیشینگ نموده و در ادامه موجودی حساب آن ها را به سرقت می برند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر ادامه داد: در مواردی هم مشاهده شده که در شبکه های اجتماعی فضای مجازی، اقدام به درج شماره حساب یا کارت شخصی خود برای دریافت کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری فیشرها با ترفند نذر اربعین

کلاهبرداری فیشرها با ترفند نذر اربعین