مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:272019-10-16حوادث

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!


چرا در بازه های زمانی مختلف خبر تغییر شهردار مطرح و چند روز بعد تکذیب می شود، به قول یک ضرب المثل ترکی که «بیر گدیرم گدیرمنن گورخ، بیر ییمرم ییمریمنن».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ماجرا از این قرار است که مردی خروسی داشت که به پشت بام فرار کرد و به خانه یکی از همسایه ها رفت، صاحب خروس هم در خانه همسایه ها را می زد و دنبال خروسش می گشت، مردی که خروس در خانه اش بود ناگهان صدای در را شنید و چون حدس زد صاحب خروس باشد، آن را بلافاصله زیر عبایش پنهان کرد و در را باز کرد.

تا مرد را دید که نشانی خروس را می گرفت سریع گفت: به حضرت عباس قسم خروست به خانه من نیامده است ،  ولی دم خروس که از گوشه عبای مرد بیرون زده بود بهترین شاهد بر دروغ بودن حرف آن مرد داشت، صاحب خروس هم نگاهی به مرد انداخت و گفت: دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس را! .

این داستان آموزنده اما کوتاه شباهت بسیاری به اوضاع این روزهای شهر زنجان دارد، اتفاقات ضد و نقیضی که رخ می دهد و جوابی برای آنها نیست.

نمونه بارز دم خروس و قسم حضرت عباس، مباحثی است که درباره تغییر مسیح الله معصومی شهردار زنجان بیان می شود، خواسته یا ناخواسته از همان ماه های اول گروهی به صورت هدایت شده حرف از تغییر شهردار می زنند و پس از مدتی اعضای شورا یا خود شهردار واکنش نشان داده و می گویند، شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!