مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:142019-10-15اقتصادي

اختصاص 550 میلیارد تومان تسهیلات سفر به گردشگران داخلی


معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: با تفاهم نامه ای که با بانک گردشگری منعقد شده است به زودی 550 میلیارد تومان تسهیلات سفر به گردشگران داخلی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین اربابی معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در نشست خبری اظهار داشت: بزرگ ترین ایرادی که سرمایه گذاران در این حوزه می گرفتند، عدم حمایت بود و تلاش کردیم در این حوزه اقداماتی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بزرگ ترین حمایتی که در این مدت در حوزه سرمایه گذاری انجام دادیم، کاهش بروکراسی اداری بود و موانع رفتارهای اداری را در مسیر سرمایه گذاران برطرف کردیم.

معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: در حوزه های مختلف گردشگری اقدامات خوبی با تسریع و صدور مجوز و همین طور رفع موانع انجام شده و میانگین موافقت اصولی که 16 ماه زمان می برد در کمتر از یک ماه انجام می شود و امیدواریم آن را به کمتر از یک هفته برسانیم و این خبر خوش به زودی اعلام می شود.

اربابی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در حوزه حقوقی در دو سال گذشته 20 هزار نامه حقوقی را پاسخ دادند و در هزاران جلسه دادگاه در خصوص جرائم میراث شرکت کردند و مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 550 میلیارد تومان تسهیلات سفر به گردشگران داخلی

اختصاص 550 میلیارد تومان تسهیلات سفر به گردشگران داخلی