مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-13سياسي

زائران اربعین برای ظهور حضرت منجی عالم بشریت نذر کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شرکت گسترده و میلیونی در پیاده روی اربعین از زائران خواست تاقدمهایشان را نذر ظهور حضرت منجلی عالم بشریت کنند.

- حجت الاسلام ناصر شکریان با گرامیداشت اربعین حسینی و با اظهار اینکه اربعینی حسینی در واقع یک پدیده بی نظیر، بی سابقه و یک نوع خلق اعجاز است اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری، اربعینن جهانی شده و هر سال جهانی تر خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی مازندران برای خدمات دهی به زائران اربعین اظهار داشت: سازمان تبلیغات برای اربعین حسینی اقدام به برپایی جلسات هماهنگی با مدیران واحدهای نمایندگی، شورای هیئات مذهبی، کانون فرهنگی تبلیغی و روحانیان اعزامی کرده و دوره های آموزشی با حضور مسئولان دفتر بعثه مقام معظم رهبری و غیره برگزار شده است.

وی با اشاره به برپایی جلسات توجیهی با مدیران موکب ها و خانواده هایشان افزود: همچنین دوره های آموزشی برای 250 روحانی مستقر و شاخص استان برای حمایت از موکب ها و زائران در پیاده روی اربعین برگزار شد و از آنان خواسته شد هر روحانی به همراه گروهی از زائران به سفر اربعین مشرف شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، عرضه محصولات فرهنگی نظیر تهیه و راه اندازی نرم افزار موبایلی ویژه اربعین برای زائران پیاده روی را از جمله اقدامات برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین برای ظهور حضرت منجی عالم بشریت نذر کنند

زائران اربعین برای ظهور حضرت منجی عالم بشریت نذر کنند