مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:122019-10-12ورزشي

رقابت بانوان موتورسوار در اولین مرحله از مسابقات کراس قهرمانی کشور


اولین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی پیست کراس مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار و با قهرمانی استان تهران به پایان رسید.

- اولین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی پیست کراس مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار و با قهرمانی استان تهران به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقات با حضور 32 بانوی موتور سوار از 8 استان کشور در قالب کلاس های مختلف برگزار شد و در نهایت تیم های استان تهران ، خراسان رضوی و اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور تماشاگران و علاقمندان به موتورکراس بود که شاهد رقابتی پر هیجان و جذاب میان بانوان موتورسوار در پیست سرزمین ایرانیان بودند.

فیروزه سید مهدی نائب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه این رقابت ها ضمن ابراز رضایت از پیشرفت روز افزون بانوان موتورسوار ​در دو سال اخیر ، به استقبال زیاد علاقمندان به این رشته در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: تلاش فدراسیون بر این است با ایجاد امکانات و فضای بیشتر برای جذب و حضور بانوان در عرصه موتورسواری قدم های بیشتری برداشته شود.

وی همچنین از برنامه ریزی کمیته آموزش برای تشکیل دوره های آموزشی بانوان در دو بخش موتور کراس و موتور ریس ​طی هفته های آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بانوان موتورسوار در اولین مرحله از مسابقات کراس قهرمانی کشور

رقابت بانوان موتورسوار در اولین مرحله از مسابقات کراس قهرمانی کشور